dinsdag 17 juli 2012

Dit ben ik

My name is Abdinoor . Nu woon ik in Barendrecht dorp vlak bij de tweede hoofdstad van Nederland, Rotterdam. Vorige jaar en ook soms maanden in deze jaar was ik in AZC (Aziel Seekers Centrum) gewoont. Daar tijd hebt ik geen enige huis maar samen leven met meer mensen uit verschillende landen vooral Somalia en Afghanistan.

Maar gelukkig begin in dit jaar heb ik de verblijfsgunning gekrijgt en daarna heb ik voldoende huis ruimte in Barendrecht gevond.

In 2006 was de jaar die heb ik mijn middelbaar school geklaar bent . Maar helaas sinds heb ik nu geen waard certificaatie vond ik mooilijk in Nederland mijn studie door gaan.



1 opmerking:

Gaby zei

Heel goed geschreven Sharmarke!

Ik vind het heel knap dat je al zulke lange zinnen kunt schrijven.

Onder je stukje heb ik verbeterd.
Als je wilt kun je het nog een keer schrijven.